PIA informacijski sistemi in storitve, d.o.o.
 Prešernova cesta 9b
 SI-3320 Velenje
 odos@pia.si

 +386 3 898 37 92
KONFERENCE ZASNOVA IN TEHNOLOGIJA REŠITEV ZA PODJETJA REŠITEV ZA OBČINE O PODJETJU

ODOS Konference:




Uspešno podaljšan certifikat Arhiva RS

Sporočamo vam, da smo uspešno podaljšali certifikat Arhiva RS. ODOS je certificiran kot sistem za podporo celotnemu postopku upravljanja gradiva v digitalni obliki (C). Certifikat pod številko e-ARS 2014/SW003-P1 je podaljšan do 28. 11. 2016 in je na voljo na sedežu podjetja, lahko pa ga preverite tudi na spletni strani Arhiva RS v Registru akreditirane opreme in storitev.



arhiv novic »»






Celovito e-poslovanje v javnem sektroju

V sodobnem času svetovne recesije predstavlja elektronsko poslovanje možnost nižanja stroškov poslovanja v javnem sektorju. Optimizacija procesov poslovanja in celovito elektronsko poslovanje na eni strani predstavlja večanje preglednosti, na drugi strani pa nižanje stroškov poslovanja. Izmenjava dobrih izkušenj poslovanja med zasebnim in javnim sektorjem postaja pravilo, še vedno pa predstavlja velik izziv prenos teh izkušenj v prakso. Celovito elektronsko poslovanje, od prejema dokumentov do arhiviranja in uničenja, niso več le sanje, ampak realno stanje, ki ga že izvajajo v nekaterih naprednejših občinah.

Na konferenci bodo predstavljene uspešne prakse pri informatizaciji procesov upravnega poslovanja in dela v glavni pisarni, kot tudi drugih spremljajočih procesov pri poslovanju organizacij v javnem sektorju (javno naročanje, pogodbe, naročilnice, računi, odsotnosti, povezave med sistemi...). V zaključnem delu konference se bomo osredotočili na vprašanje, kako zagotoviti celovito elektronsko poslovanje v enem sistemu in vse aktivnosti shraniti v zakonsko skladno elektronsko hrambo.

Vabimo vas, da se nam pridružite 26. aprila 2012 v prostorih Gospodarske zbornice Slovenije v Ljubljani od 8:30 ure naprej. Udeležba na konferenci je brezplačna, za vse udeležence pa je v kletnih prostorih zagotovljeno tudi parkirišče. Vsi udeleženci bodo prejeli tudi 0,5 kreditne točke Arhiva Republike Slovenije.

Pred odločirvijo o uvedbi elektronske hrambe se morate seznaniti z zakonskimi določili, ki jih elektronska hramba zahteva, predvsem s pripravo notranjih pravil in z izbiro izvajalca storitve elektronske hrambe. Svetujemo vam, da izberete ponudnika, ki ima pridobljeno akreditacijo s strani Arhiva Republike Slovenije.

Vljudno vabljeni!





ORGANIZATOR SOORGANIZATORJA
PIA d.o.o. Cadis d.o.o. Špica d.o.o.


» Lokacija konference