Celovito e-poslovanje v javnem sektroju
V sodobnem času svetovne recesije predstavlja elektronsko poslovanje možnost nižanja stroškov poslovanja v javnem sektorju. Optimizacija procesov poslovanja in celovito elektronsko poslovanje na eni strani predstavlja večanje preglednosti, na drugi strani pa nižanje stroškov poslovanja. Izmenjava dobrih izkušenj poslovanja med zasebnim in javnim sektorjem postaja pravilo, še vedno pa predstavlja velik izziv prenos teh izkušenj v prakso. Celovito elektronsko poslovanje, od prejema dokumentov do arhiviranja in uničenja, niso več le sanje, ampak realno stanje, ki ga že izvajajo v nekaterih naprednejših občinah.
Na konferenci bodo predstavljene uspešne prakse pri informatizaciji procesov upravnega poslovanja in dela v glavni pisarni, kot tudi drugih spremljajočih procesov pri poslovanju organizacij v javnem sektorju (javno naročanje, pogodbe, naročilnice, računi, odsotnosti, povezave med sistemi...). V zaključnem delu konference se bomo osredotočili na vprašanje, kako zagotoviti celovito elektronsko poslovanje v enem sistemu in vse aktivnosti shraniti v zakonsko skladno elektronsko hrambo.
Vabimo vas, da se nam pridružite 26. aprila 2012 v prostorih Gospodarske zbornice Slovenije v Ljubljani od 8:30 ure naprej. Udeležba na konferenci je brezplačna, za vse udeležence pa je v kletnih prostorih zagotovljeno tudi parkirišče. Vsi udeleženci bodo prejeli tudi 0,5 kreditne točke Arhiva Republike Slovenije.
Pred odločirvijo o uvedbi elektronske hrambe se morate seznaniti z zakonskimi določili, ki jih elektronska hramba zahteva, predvsem s
pripravo notranjih pravil in z izbiro izvajalca storitve elektronske hrambe. Svetujemo vam, da izberete ponudnika, ki ima pridobljeno
akreditacijo s strani Arhiva Republike Slovenije.
Vljudno vabljeni!