Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušje in spremljanje statistike obiska.
Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta ali s klikom na gumb "Se strinjam" se strinjate z uporabo piškotkov.
Sporočamo vam, da smo uspešno podaljšali certifikat Arhiva RS. ODOS je certificiran kot sistem za podporo celotnemu postopku upravljanja gradiva v digitalni obliki (C). Certifikat pod številko e-ARS 2014/SW003-P1 je podaljšan do 28. 11. 2016 in je na voljo na sedežu podjetja, lahko pa ga preverite tudi na spletni strani Arhiva RS v Registru akreditirane opreme in storitev.
V sodobnem svetu informacijske znanosti predstavlja informatizacija poslovanja vedno večjo vlogo in ključno vpliva na konkurenčno prednost. Optimizacija poslovanja posega na vsa področja, informatizacija procesov pa je pravilo in ne več izjema. Dodaten pomen je informatizaciji dodala še finančna kriza, ki je podjetja še bolj prisilila v optimizacijo in iskanje rezerv.
Letošnja konferenca bo že četrta zapored, namenjena pa bo na eni strani vodstvu občin in zaposlenim v glavni pisarni, ter na drugi strani predstavnikom informatike in poslovnih procesov slovenkih podjetij. Cilj konference je predstaviti
spremembe in novosti na področju zakonodaje. Na konferenci bodo prisotni predstavniki
vsaj stotih slovenskih občin iz celotne Slovenije, predstavniki podjetij, Ministrstva za javno upravo, Direktorata za e-upravo in upravne procese
ter drugi predavatelji navedeni v programu konference.
Poseben poudarek letošnje konference ODOS bo na:
predstavitvi in praktičnem prikazu delovanja nekaterih modulov sistema ODOS
uporabi metod in orodij za povezovanje zalednih sistemov z državnim portalom e-uprava in dostop do državnih evidenc podatkov
predstavitvi trendov na področju elektronske hrambe podatkov
obravnavi možnosti nadaljevanja razvoja elektronskega poslovanja
predstavitvi povezovanja dokumentnega sistema z drugimi sistemi
Za vse udeležence je udeležba brezplačna. Vljudno vabljeni!