PIA informacijski sistemi in storitve, d.o.o.
 Prešernova cesta 9b
 SI-3320 Velenje
 odos@pia.si

 +386 3 898 37 92
KONFERENCE ZASNOVA IN TEHNOLOGIJA REŠITEV ZA PODJETJA REŠITEV ZA OBČINE O PODJETJU

Aktualno

Konferenca “ODOS 2008”

Tako kot vsako leto, tudi letos organiziramo konferenco ODOS. Cilj konference je izobraževanje zaposlenih na občinah in predstavitev novosti na področju zakonodaje. Na konferenci bodo prisotni pomembnejši akterji s področja elektronskega poslovanja.

» več...

Q - občina 2008 - občina z najboljšo prakso e-poslovanja za leto 2008 je mestna občina Velenje

Mestna občina Velenje je na slavnostni podelitvi v sklopu strokovnega srečanja Dnevi županov prejela nagrado Q-občina 2008 in bila s tem razglašena za najboljšo slovensko občino na področju e-poslovanja. Mestna občina Velenje kot centralni sustem za vodenje procesov in dokumentov uporablja sistem ODOS...

» več...

Povezovanje sistema ODOS s centralnim registrom prebivalstva in z državnim portalom e-uprava

V pripravi je povezovanje sistema ODOS s centralnim registrom prebivalstva in z državnim portalom e-uprava. Občinam bo tako omogočena uporaba baze centralnega registra prebivalstva v sistemu ODOS, ter prejemanje vlog ki jih bodo občani oddali na državnem portalu e-uprava.

» več...


Pridobitev pozitivnega mnenja o aplikaciji s strani MJU RS

Dokumentni sistem ODOS je kot prvi dokumentni sistem v Sloveniji prejel pozitivno mnenje s strani Ministrstva za javno upravo o ustreznosti aplikacije z zakonodajo. Še nekaj mesecev po prejetju mnenja, v Sloveniji tega mnenja nima še nobeno drugo podjetje, kar razumemo kot rezultat dolgoletnega dela in truda. Mnenje dokazuje, da sistem izpolnjuje zahteve, ki jih opredeljuje Uredba o upravnem poslovanju.

» več...

Konferenca “ODOS 2007”

Tako kot vsako leto, tudi letos organiziramo konferenco, katere cilj je izobraževanje uporabnikov in predstavitev novosti v poslovanju občinskih uprav. Naslov letošnje konference je "Proces poslovanja občinskih dokumentnih sistemov od klasificiranja zadev do arhiviranja". Predstavljeno bo poslovanje po trenutno veljavni zakonodaji s povdarkom na Uredbi o upravnem poslovanju, kar bo po izkušnjah na terenu za občine ključnega pomena. Tako imajo vse občine možnost, da svoje poslovanje ustrezno organizirajo.

» več...

Namestitev nove platforme ODOS-a na občinah

Spremembe zakonodaje in predlogi izboljšav v poslovanju zahtevajo nenehne spremembe dokumentnih sistemov. Vsem občinam smo zagotovili brezplačen prehod na dokumentni sistem z enotno platformo, ki bo omogočal masovni zajem dokumentov (s črtno kodo), tiskanje izhodne pošte in številne druge novosti. Zaradi obsežnosti projekta implementacije izvajamo v intervalih, do zaključitve projekta pa je potrebno namestiti le še nekaj implementacij.

» več...