PIA informacijski sistemi in storitve, d.o.o.
 Prešernova cesta 9b
 SI-3320 Velenje
 odos@pia.si

 +386 3 898 37 92
KONFERENCE ZASNOVA IN TEHNOLOGIJA REŠITEV ZA PODJETJA REŠITEV ZA OBČINE O PODJETJU

Rešitev za podjetja:




Uspešno podaljšan certifikat Arhiva RS

Sporočamo vam, da smo uspešno podaljšali certifikat Arhiva RS. ODOS je certificiran kot sistem za podporo celotnemu postopku upravljanja gradiva v digitalni obliki (C). Certifikat pod številko e-ARS 2014/SW003-P1 je podaljšan do 28. 11. 2016 in je na voljo na sedežu podjetja, lahko pa ga preverite tudi na spletni strani Arhiva RS v Registru akreditirane opreme in storitev.



arhiv novic »»






Sistem za upravljanje dokumentov in
procesov za sodobno pisarniško poslovanje

Sistem ODOS je v celoti produkt našega podjetja, korenine sistema pa segajo v leto 1999. Ravno lasten razvoj in poznavanje sistema nam omogoča stalno napredovanje in dodaten razvoj, zato smo sposobni podpreti vse procese v poslovanju podjetja.

Sistem za elektronsko poslovanje je živ proces, ki se spreminja z načini in pogoji poslovanja. Ravno stalen razvoj sistema pa je zagotovilo za kakovost sistema. Investiranje v lastno znanje in strokovnost nas ohranja v stiku z vodilnimi tehnologijami, zato stalen razvoj sistema ODOS ni vprašljiv. Na številnih področjih na trgu, zagotovo postavljamo nova merila kakovosti, z lastnimi inovatinimi rešitvami pa dodajamo elektronskemu poslovanju nove dimenzije,

Delotoki, ki so najpogosteje implementirani v sklopu sistema ODOS v podjetijh:

  • Zajem dokumentov
  • Ustvarjanje zadev
  • Potni nalogi
  • Likvidacija računov
  • Elektronski obrazci
  • Nabavni postopek
  • Prejeta in poslana pošta

Delotoki so lahko postavljeni na nivoju poljubnih stopenj in vključujejo poljubno število uporabnikov. Postavljanje delotokov in kasnejše dodelave delotokov so popolnoma odprte, podprto pa je tudi medsebojno povezovanje delotokov. Vsak delotok je popolnoma prilagojen potrebam podjetja, končna oblika delotoka pa se oblikuje na podlagi potreb uporabnikov.