PIA informacijski sistemi in storitve, d.o.o.
 Prešernova cesta 9b
 SI-3320 Velenje
 odos@pia.si

 +386 3 898 37 92
KONFERENCE ZASNOVA IN TEHNOLOGIJA REŠITEV ZA PODJETJA REŠITEV ZA OBČINE O PODJETJU

ODOS Konference:




Uspešno podaljšan certifikat Arhiva RS

Sporočamo vam, da smo uspešno podaljšali certifikat Arhiva RS. ODOS je certificiran kot sistem za podporo celotnemu postopku upravljanja gradiva v digitalni obliki (C). Certifikat pod številko e-ARS 2014/SW003-P1 je podaljšan do 28. 11. 2016 in je na voljo na sedežu podjetja, lahko pa ga preverite tudi na spletni strani Arhiva RS v Registru akreditirane opreme in storitev.



arhiv novic »»






Peta konferenca ODOS za podjetja

V sodobnem svetu informacijske znanosti predstavlja informatizacija poslovanja vedno večjo vlogo in z večanjem preglednosti in učinkovitosti ključno vpliva na konkurenčno prednost. Optimizacija poslovanja sega na vsa področja, obvladovanje dokumentov in optimizacija procesov pa je pravilo in ne več izjema. Elektronsko obvladovanje dokumentov se ne zaključi z zaključitvijo zadeve, potrebno je v zakonsko predpisanem roku ustrezno hraniti dokumente in revizijsko sled.

Letos je za ODOS pomembno leto, saj smo pridobili akreditacijo za dokumentni sistem in e-hrambo. S tem je postal ODOS edini sistem v Sloveniji, ki ima tako akreditacijo Arhiva RS in tudi priporočilo Ministrstva za javno upravo.

Z akreditacijo je tako omogočeno, da se sistem lahko uporablja za postavitev trajne zakonsko skladne elektronske hrambe v podjetjih z ustrezno infrastrukturo. Seveda je predpogoj, da se pripravijo in potrdijo notranja pravila za podjetje. Vsem ostalim podjetjem bomo lahko že v kratkem ponudili tudi akreditirano storitev trajne elektronske hrambe v obliki storitve.

Glede na omenjene mejnike bomo letošnjo konferenco posvetili elektronskemu obvladovanju dokumentov in trajni elektronski hrambi.

Pridružite se nam torej v četrtek, 21. oktobra 2010, v hotelu Paka v Velenju, kjer bodo predstavljeni: temeljni zakonski poudarki in postopki za uvedbo zakonsko skladnih rešitev v praksi,

  • novi trendi elektronskega poslovanja s predstavitvijo uspešne prakse pri informatizaciji procesov,
  • načini in dejstva, kako optimizirani procesi (nabavni postopek, likvidacija računov, potni nalogi, odsotnosti, informacijska sredstva ...) pripomorejo k izboljšanju (in preglednosti) poslovanja in kako se pripraviti na izvajanje elektronske hrambe,
  • nove rešitve in storitve, ki smo jih za vas izoblikovali skupaj z našimi partnerji in soorganizatorji konference.
  • S kvalitetnimi informacijami želimo prispevati k razjasnitvi nejasnosti in razblinjenju dvomov, ki se pogosto pojavljajo v povezavi z elektronskim poslovanjem in s trajno elektronsko hrambo.

    Pridružite se nam, gotovo imamo zanimive informacije tudi za vas.

    Udeležba na konferenci je brezplačna.

    ORGANIZATOR SOORGANIZATORJA
    PIA d.o.o. MFC.2 d.o.o. TrendNet d.o.o.


    » Program konference
    » Cilji konference


    » Konferenca za javne ustanove